• Witamy na stronie użytkowników oprogramowania EPLAN
  • Bierz czynnie udział w forum
  • Najnowszą wersją oprogramowania jest 2024
  • Nieaktywne konta będa usuwane
  • Nowy leyout programu znajdziesz od wersji 2022
  • Podziel się swoją opinią na temat forum
  • Klasyczny leyout programu jest tylko do wersji 2.9


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd? Prośba o potwierdzenie błędu
#1
P8 v2.4 HF2 8441, wersja pomocy PL 2.4.4.8441
Proszę o sprawdzenie czy u Was również pojawia się ten sam problem w pomocy, ponieważ u mnie notorycznie.

Otwieram pomoc, zakładka spis treści, w drzewie
Przeglądy Eplan->Właściwości Eplan->Przeglądy->Sortuj według oznaczeń
Kiedy w oknie słowo kluczowe do odnalezienia wpisuję jakieś słowo najczęściej pomoc się wiesz (brak odpowiedzi), nie da się też wyłączyć pomocy chyba, że wyłączę "całego" Eplana. Nie zawiesza to też na szczęście Eplana i mogę dalej pracować lub normalnie go wyłączyć, lecz jeśli przez zapomnienie znowu wywołam pomoc (np. przez F1) wtedy już wiesza się całość.

P.S. Omijam problem przez Ctrl+F zamiast okienka słowa kluczowego ale czasem jeszcze mi się zapomni.
Jeśli ten wątek powinien już się znaleźć w Błędy/życzenia proszę o jego przeniesienie.
 
Odpowiedź
#2
(2015-06-26, 10:20)LeBmo napisał(a): P8 v2.4 HF2 8441, wersja pomocy PL 2.4.4.8441
Proszę o sprawdzenie czy u Was również pojawia się ten sam problem w pomocy, ponieważ u mnie notorycznie.

Otwieram pomoc, zakładka spis treści, w drzewie
Przeglądy Eplan->Właściwości Eplan->Przeglądy->Sortuj według oznaczeń
Kiedy w oknie słowo kluczowe do odnalezienia wpisuję jakieś słowo najczęściej pomoc się wiesz (brak odpowiedzi), nie da się też wyłączyć pomocy chyba, że wyłączę "całego" Eplana. Nie zawiesza to też na szczęście Eplana i mogę dalej pracować lub normalnie go wyłączyć, lecz jeśli przez zapomnienie znowu wywołam pomoc (np. przez F1) wtedy już wiesza się całość.

P.S. Omijam problem przez Ctrl+F zamiast okienka słowa kluczowego ale czasem jeszcze mi się zapomni.
Jeśli ten wątek powinien już się znaleźć w Błędy/życzenia proszę o jego przeniesienie.

U mnie działa bez zarzutów tak jak powinno
potrzebne miejsce w chmurze ?
załóż konto na  DropBox`ie lub OneDrive a otrzymasz 500MB dodatkowej przestrzeni
Zapraszamy na Tapatalk
 
Odpowiedź
#3
U mnie także działa bez zarzutu.
Jednak od paru dni zauważyłem dłuższe działanie wyszukiwania w helpie, chwilowe zawieszanie się, być może ma to związek z jakąś aktualizacją windowsa.
 
Odpowiedź
#4
(2015-06-26, 11:24)Gadget napisał(a): U mnie także działa bez zarzutu.
Jednak od paru dni zauważyłem dłuższe działanie wyszukiwania w helpie, chwilowe zawieszanie się, być może ma to związek z jakąś aktualizacją windowsa.

wykonaj standardowo defragmentację dysku na którym masz eplana powinno pomóc
możesz też wykonać indeksowanie plików w katalogu (od wersji 2.1)
*\katalog programu\Platform\nr wersji\Bin\pl-PL\
tam siedzą pliki helpu
potrzebne miejsce w chmurze ?
załóż konto na  DropBox`ie lub OneDrive a otrzymasz 500MB dodatkowej przestrzeni
Zapraszamy na Tapatalk
 
Odpowiedź
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości