• Witamy na stronie użytkowników oprogramowania EPLAN
  • Bierz czynnie udział w forum
  • Najnowszą wersją oprogramowania jest 2024
  • Nieaktywne konta będa usuwane
  • Nowy leyout programu znajdziesz od wersji 2022
  • Podziel się swoją opinią na temat forum
  • Klasyczny leyout programu jest tylko do wersji 2.9

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eplan 2.4 - tworzenie strony tytułowej
Eplan EDU 
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,

na wstępie chciałbym napisać że jestem początkującym użytkownikiem programu Eplan w wersji edu 2.4  Smile  , na co dzień  pracuje jako automatyk utrzymania ruchu i mam styczność ze schematami elektrycznymi które były wykonywane w różnych programach komputerowych, przyszedł czas w którym i mi by wypadało nauczyć się jakiegoś programu, a że od dawna najlepiej pracuje mi się z planami wykonanymi w Eplanie dla tego ten program wybrałem do dalszej edukacji Smile

na samym początku przygody z tym programem napotkałem duży problem z instalacją Eplana w wersji edu 2.7, po instalacji tej wersji, przy tworzeniu nowego projektu nie mogłem wybrać "szablonu" np. z rozszerzeniem .ept, może ktoś z forumowiczów napisał by w nowym wątku jak ten problem rozwiązać Smile  po instalacji wersji 2.4 problem się rozwiązał Smile

a teraz do sedna sprawy, czy ktoś może posiada jakiś samouczek jak tworzy się krok po kroku stronę tytułową, bo od kilku dni wertuje google i sam program no ale nie mogę wykminić jak dobrać się do tego....  :/   chciałby stworzyć taką stronę jak w załączniku.

Z góry bardzo dziękuję

Dameks347

Odpowiedź
Prosta sprawa. Edytujeszcz przykladowe formularze dotyczacych stron tytulowych pod siebie. Tabelke natomiast za pomoca arkusza normowego.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Odpowiedź
(2018-09-23, 18:21)afrance napisał(a): Prosta sprawa. Edytujeszcz przykladowe  formularze dotyczacych stron tytulowych pod siebie. Tabelke natomiast za pomoca arkusza normowego.