• Witamy na stronie użytkowników oprogramowania EPLAN
  • Bierz czynnie udział w forum
  • Najnowszą wersją oprogramowania jest 2024
  • Nieaktywne konta będa usuwane
  • Nowy leyout programu znajdziesz od wersji 2022
  • Podziel się swoją opinią na temat forum
  • Klasyczny leyout programu jest tylko do wersji 2.9


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd? Prośba o potwierdzenie błędu
#4
(2015-06-26, 11:24)Gadget napisał(a): U mnie także działa bez zarzutu.
Jednak od paru dni zauważyłem dłuższe działanie wyszukiwania w helpie, chwilowe zawieszanie się, być może ma to związek z jakąś aktualizacją windowsa.

wykonaj standardowo defragmentację dysku na którym masz eplana powinno pomóc
możesz też wykonać indeksowanie plików w katalogu (od wersji 2.1)
*\katalog programu\Platform\nr wersji\Bin\pl-PL\
tam siedzą pliki helpu
potrzebne miejsce w chmurze ?
załóż konto na  DropBox`ie lub OneDrive a otrzymasz 500MB dodatkowej przestrzeni
Zapraszamy na Tapatalk
 
Odpowiedź
  


Wiadomości w tym wątku
RE: Błąd? Prośba o potwierdzenie błędu - przez pwisniewski - 2015-06-26, 11:29

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości