Jestem początkującym użytkownikiem programu EPLAN Electric P8. Mam problem z planem zacisków. Otóż chciałabym aby zestawienia generowały się w tabelkach jedna pod drugą np kilka na jednej stronie, a nie dla każdej listwy osobne zestawienie. Czy jest to możliwe? Bardzo proszę o pomoc
Ocena wątku:
plan zacisków
|
2015-06-30, 12:19
(2015-06-30, 11:50)arkeplan napisał(a): Jestem początkującym użytkownikiem programu EPLAN Electric P8. Mam problem z planem zacisków. Otóż chciałabym aby zestawienia generowały się w tabelkach jedna pod drugą np kilka na jednej stronie, a nie dla każdej listwy osobne zestawienie. Czy jest to możliwe? Bardzo proszę o pomoc
jeżeli mówimy o "planie zacisków" to tak jest taka możliwość
należy zaznaczyć właściwość grupuj w wyprowadzeniu na strony
oczywiście ma to sens tylko i wyłącznie w zestawieniach dynamicznych
potrzebne miejsce w chmurze ?
załóż konto na DropBox`ie lub OneDrive a otrzymasz 500MB dodatkowej przestrzeni
Zapraszamy na Tapatalk
Zapraszamy na Tapatalk
zrobiłam tak i łączy mi po dwa zestawienia(jedno obok drugiego). więcej zestawień nie da się umieścić na jednej stronie?
2015-06-30, 12:32
(2015-06-30, 12:29)arkeplan napisał(a): zrobiłam tak i łączy mi po dwa zestawienia(jedno obok drugiego). więcej zestawień nie da się umieścić na jednej stronie?
wszystko zależy od konfiguracji samego formularza
ogólnie złoży ci tyle zestawień na ile pozwala mu liczba wierszy i kolumn w formularzu
Zapraszamy na Tapatalk
Zapraszamy na Tapatalk
2015-06-30, 12:37
rozumiem dziękuję za pomoc
zwiększyłam liczbę kolumn i generują się w większej ilości na jednej stronie, wprawdzie uciekają poza obszar strony ale łatwo można je przesunąć i umieścić w dowolnym miejscu, bardzo dziękuję

2015-06-30, 12:42
(2015-06-30, 12:37)arkeplan napisał(a): rozumiem dziękuję za pomoczwiększyłam liczbę kolumn i generują się w większej ilości na jednej stronie, wprawdzie uciekają poza obszar strony ale łatwo można je przesunąć i umieścić w dowolnym miejscu, bardzo dziękuję